- 2025-08-19
- 2 بازدید
- 0 دیدگاه
- اخبار مهم
افزایش نمره شاخص رضایت مشتریان لاماری
به گزارش اقتصادآنلاین، خدمات پس از فروش با کیفیت به عنوان یکی از مهمترین عوامل رضایت مشتریان از خودروسازان شناخته میشود. در این بین، برند لاماری طی سالهای فعالیت خود، شاهد روند روبه رشدی بوده است. این برند با رشد چشمگیر شاخص رضایت مشتری (CSI)، اجرای طرحهای فصلی کلینیک خودرو، ارائه خدمات امداد در محل و ضمانت قطعات و خدمات فنی حتی پس از پایان دوره گارانتی خودرو، نشان داده که خدمات پس از فروش باکیفیت و حفظ آن را بهعنوان اولویت راهبردی خود قرار داده است. در همین زمینه سینا جلالی، مدیر خدمات پس از فروش برند لاماری با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۲۰ هزار پذیرش خودرو در شبکه خدمات لاماری انجام شده در خصوص ظرفیت نمایندگیهای آرین پارس موتور، اظهار کرد: «این تعداد پذیرش در ۳۲ نمایندگی صورت پذیرفته و ظرفیت هر نمایندگی به صورت میانگین ۲۰ پذیرش در روز است. مشتریان میتوانند از قبل اقدام به دریافت نوبت کنند یا همان روز از نمایندگیها پذیرش دریافت کنند.»
وی با اشاره به تعداد خودروهای عرضه شده به بازار گفت: «بیش از ۲۴ هزار دستگاه خودرو لاماری به بازار عرضه شده و طی این سالها بیش از ۱۰۰ هزار پذیرش در شبکه نمایندگیها انجام شده است.»
جلالی با اشاره به مراجعه خودروهایی با پیمایش بسیار بالا به شبکه خدمات پس از فروش لاماری گفت: «در حال حاضر خودروهایی با پیمایش بالا که از گارانتی هم خارج شدهاند به شبکه خدمات مراجعه میکنند. یکی از این خودروها که اواخر سال ۱۴۰۱ تحویل شده بیش از ۲۱۸ هزار کیلومتر پیمایش داشته و طی این مدت صرفا سرویسهای دورهای دریافت کرده و قطعات مصرفی آن تعویض شده است.»
مدیر خدمات پس از فروش برند لاماری با اعلام افزایش نمره CSI (شاخص رضایت مشتری) برند لاماری در سال جاری تصریح کرد: «شاخص رضایت مشتری شرکت طی سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است. برنامه ما حفظ روند روبه رشد در این حوزه است. امتیاز ما از ۷۵۰ به ۷۷۰ رسیده است و تقریبا تمام نمایندگیهای برند لاماری امتیاز بالاتر از ۷۵۰ را کسب کردهاند. این امتیاز بالاتر از ۷۵۰ نشان از روند رو به رشد شرکت در حوزه خدمات پس از فروش دارد.»
وی در خصوص برنامههای خدمات پس از فروش لاماری در سال جاری گفت:« طرحهای متنوعی تا پایان سال برنامهریزی شده و برای افزایش رضایت مشتریان و توسعه کیفی خدمات پس از فروش، اقدامات مختلفی انجام خواهد شد. برای تابستان و مردادماه طرح کلینیک تابستانه در حال اجرا است. در این طرح بخشی از خدمات بهصورت رایگان ارائه میشود و قطعات نیز با تخفیف عرضه خواهد شد.»
مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور با بیان اینکه هر فصل یک طرح کلینیک خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: «طی فصل بهار طرح کلینیک بهاره را داشتیم. استقبال از این طرح نیز بسیار مناسب بود و در مجموع بیش از ۱۷۶۰ مورد پذیرش داشتیم. در حال حاضر طرح کلینیک تابستانه نیز در حال اجرا بوده و با استقبال مشتریان مواجه شده است. همچنین در آبان و بهمنماه سال جاری نیز دو کلینیک دیگر خواهیم داشت تا مشتریان بتوانند با برنامهریزی از امکانات آن بهرهمند شوند.»
وی در ادامه با اشاره به شروع آزمایشی «سرویس در محل» لاماری بیان کرد: «این سرویس نیز به صورت آزمایشی آغاز شده و در حال تکمیل است. در حال بررسی هستیم تا بتوانیم این خدمت را هم به شبکه خدمات پس از فروش لاماری اضافه کنیم. امیدواریم در نیمه دوم سال، «سرویس در محل» را برای همه مشتریان داشته باشیم. اما در حال حاضر شهروندان ساکن تهران که مایل به دریافت سرویس در محل هستند، میتوانند با شماره تماس امداد لاماری (۴۸۴۹۱۱۹۹-۰۲۱) تماس حاصل فرمایند.»
وی در این خصوص افزود:« کوئیک سرویسها و خدمات مربوط به برق خودرو را در محل برای مشتریان خواهیم داشت. البته اگر انجام این سرویسها در محل به هر دلیلی امکانپذیر نباشد، خودرو به نزدیکترین نمایندگی حمل و سرویس ارائه خواهد شد.»
جلالی با تاکید بر اینکه سرویسهای دورهای برای مشتریانی که کارت طلایی دارند به صورت رایگان است، تصریح کرد: «افرادی که دارای کارت طلایی هستند به مدت ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر سرویسهای دورهای رایگان دریافت خواهند کرد.»
مدیر خدمات پس از فروش لاماری با بیان اینکه توصیه میکنیم مشتریانی که گارانتی خودروشان به پایان رسیده، همچنان از شبکه نمایندگیهای ما خدمات دریافت کنند، اظهار کرد:« تکنسینهای ما آموزش کافی را در مورد این خودرو دریافت کرده و روزانه با تعداد بسیاری از خودروها سروکار دارند و همچنین سرعت عیبیابی و تسلط برای رفع آن در شبکه نمایندگی بسیار بالا است.»
وی در پایان تاکید کرد: «قطعاتی که ما در نمایندگیها استفاده میکنیم، قطعات اصلی شرکت مادر است که در مقایسه با قطعات بازار لوازم یدکی، کیفیت بسیار بالاتری دارند. ضمن اینکه هر قطعهای که در مراکز خدمات پس از فروش لاماری روی خودروها نصب میشود، به مدت شش ماه یا ۱۰ هزار کیلومتر گارانتی میشود. هرچند که خودرو دارای گارانتی هم نباشد این خدمات با گارانتی ارائه خواهد شد؛ بنابراین توصیه میکنیم که افراد حتی پس از پایان دوره گارانتی خودرو نیز برای دریافت خدمات به شبکه نمایندگی برند لاماری مراجعه کنند.»
ارسال دیدگاه