مراسم تجلیل از یکصد مشتری برتر بانک سپه برگزار شد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، اکبر کشاورزیان، عضو هیات عامل و معاون بانکداری…
مراسم تجلیل از یکصد مشتری برتر بانک سپه برگزار شد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، اکبر کشاورزیان، عضو هیات عامل و معاون بانکداری شرکتی و تجاری در این مراسم که روز چهارشنبه دهم اردیبهشت ماه در محل باشگاه کارکنان بانک برگزار شد، با اشاره به وقایع و رویداد‌های تاریخ یکصدساله بانک سپه، گفت: نظام بانکداری ایران با تاسیس بانک سپه متولد می‌شود. این بانک در دوره‌ای پا به عرصه وجود گذاشت که کشور فاقد پول ملی بود و از اینرو یکصدسالگی بانک سپه مصادف با یکصد سالگی نظام بانکی کشور است.

کشاورزیان نخستین اقدام بانک سپه را توسعه نظام بانکی در کشور بیان کرد و افزود: حدود ۲۵ درصد از نقدینگی کشور در اختیار نخستین بانک ایرانی است، لذا بخش قابل توجهی از توسعه اقتصادی کشور طی یک قرن اخیر مرهون فعالیت‌ها و اقدامات این بانک بوده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش بانک سپه در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: بانک سپه طی حیات یکصدساله خویش همواره در صف مقدم خدمت به مردم قرار داشته و وظایف خویش را به درستی و به نحو مطلوب انجام داده است.

دکتر کشاورزیان با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های بانک سپه طی دهه‌های در حوزه‌های اقتصادی و توسعه‌ای کشور، گفت: مشتریان از ارکان اصلی بانک هستند و بانک سپه به شرکا و مشتریان خود افتخار می‌کند.

در ادامه این مراسم، تعدادی از مشتریان نمونه بانک در سخنانی به ارائه تجربیات خود در فعالیت‌های اقتصادی، تعامل و همکاری با بانک سپه پرداختند و اقدامات، خدمات و تسهیلات این بانک را در پیشبرد اهداف اقتصادی خود موثر و تعیین‌کننده عنوان کردند. در پایان این مراسم نیز مدیرعامل و اعضای هیات مدیره با اهدای لوح از یکصد مشتری برگزیده بانک تقدیر به عمل آوردند.

منبع خبر

بیا تو صدا