- 2025-02-28
- 4 بازدید
- 0 دیدگاه
- اخبار مهم
آخرین قیمت کوییک کارکرده / کوییک معمولی کارکرده چند؟ + جدول اسفند 1403

به گزارش سرویس خودرو اقتصادآنلاین، با بررسی قیمت محصولات کارکردهی سایپا در اسفند ۱۴۰۳ در سایتهای آگهی خودرو، به یک آگهی برخوردیم که شخصی، کوییک دنده R مدل ۱۴۰۰ با ۳۸ هزار کیلومتر کار کرد و سه نقطه ضرب دیدگی را به قیمت ۴۳۰ میلیون تومان آگهی کرده است، و در آگهی دیگری کوییک اتومات پلاس مدل ۱۴۰۰ بدون رنگ با ۶۵ هزار کیلومتر کار کرد به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان به فروش میرود.همچنین شخص دیگر قصد فروش کوییک دندهای اس مدل ۱۴۰۰ با ۱۱۱ هزار کیلومتر کار کرد و خط و خش جزئی را به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان دارد. در آگهی دیگری کوییک GXR مدل۱۴۰۳ با ۱۸،۵۰۰ کیلومتر کارکرد ۴۷۵ میلیون تومان به فروش میرسد.
همچنین لا به لای آگهی ها، کوییک دنده ای S مدل ۱۴۰۱ با ۲۹,۰۰۰ کیلومتر کارکرد ۴۴۹ میلیون تومان آگهی شده است.لیست قیمت کوییک کارکرده در جدول زیر جمع آوری شده است.
قیمت کوییک کارکرده- اسفند 1403
برند
سال تولید
رنگ/وضعیت بدنه
کارکرد(کیلومتر)
قیمت(تومان)
کوییک دنده ای R
۱۴۰۰
مشکی/سه نقطه ضرب دیدگی بدون رنگ
۳۸,۵۸۰
۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک اتوماتیک پلاس
۱۴۰۲
سفید/بدون رنگ
۲۰,۰۰۰
۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک اتوماتیک پلاس
۱۴۰۰
سفید/بدون رنگ
۶۵,۰۰۰
۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک GXR
۱۴۰۳
سفید/بدون رنگ
۱۸,۵۰۰
۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک اتوماتیک پلاس
۱۴۰۲
سفید/بدون رنگ
۱۸,۰۰۰
۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده ای S
۱۴۰۱
سفید/بدون رنگ
۲۹,۰۰۰
۴۴۹,۰۰۰,۰۰۰
کوییک GXR
۱۴۰۳
سفید/بدون رنگ
۱۰,۰۰۰
۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده ای S
۱۴۰۰
سفید/لبه گلگیر جلو لیسه کشی شده
۱۱۱,۰۰۰
۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مشخصات فنی کوییک GXR-L
کوییک GX و تیپهای GXR-L و GXR-H از نسخهٔ ارتقاءیافتهٔ موتور M15 بهره میبرند که با نام M15i شناخته میشود. این پیشرانه هرچند همچنان هشت سوپاپ است اما بهبودهای قابلتوجهی را تجربه کرده است که شامل تغییر زاویهٔ پاشش انژکتورها، افزایش نسبت تراکم، تغییر میلسوپاپ و پیستونها، بازطراحی خروجی هوا و تجهیز به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ میشود. به لطف این تغییرات، خروجی موتور به ۹۱ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور رسیده که افزایشی جزئی را نسبت به ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور نسخهٔ قبلی نشان میدهد. همچنین حداکثر قدرت و گشتاور این موتور نیز در دور کمی پایینتری (۵,۲۵۰ rpm برای قدرت و ۴ هزار rpm برای گشتاور) تولید میشود. علاوه بر این، به گفتهٔ سایپا، مصرف سوخت این موتور هم کمتر شده و به ۶.۵ لیتر در هر صد کیلومتر رسیده است درحالیکه این رقم در نسخهٔ قبلی ۷.۲ لیتر بود.
ارسال دیدگاه