یک جشنواره تعاملی با محوریت خدمات دیجیتال

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روابط عمومی ایرانسل، ویستامدیا با تمرکز بر ارائه خدمات محتوایی، تجربه‌ای تعاملی و مبتنی…
یک جشنواره تعاملی با محوریت خدمات دیجیتال

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روابط عمومی ایرانسل، ویستامدیا با تمرکز بر ارائه خدمات محتوایی، تجربه‌ای تعاملی و مبتنی بر مشارکت فعال را برای کاربران فراهم کرده و تلاش دارد از طریق ایجاد یک رقابت جذاب، ارتباط میان کاربران و سرویس‌های دیجیتال را تقویت کند.

طراحی و اجرای این همکاری، توسط «یلوادوایز» ویستامدیا و با مشارکت پلتفرم نمایش خانگی «فیلیمو» و وب‌سایت و اپلیکیشن خرید و فروش آنلاین طلا «میلی»، در مسیر هم‌افزایی برای توسعه بازار خدمات محتوایی و دیجیتال کشور، انجام شده است.

در قالب این کمپین که با هدف افزایش آگاهی عمومی، ارتقای سطح تعامل کاربران و تبدیل مخاطبان آنلاین به کاربران فعال، اجرا شده، یک صفحه اینترنتی اختصاصی طراحی شده است و کاربران با ورود به این صفحه و ثبت‌نام، امکان شرکت در رقابت را پیدا می‌کنند و با انجام مجموعه‌ای از مأموریت‌ها در بازه زمانی ۳۰ روزه، امتیاز جمع‌آوری می‌کنند. این امتیازها به صورت روزانه و در ساعت یک بامداد به‌روزرسانی می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه مجدد، جایگاه خود را در جدول رتبه‌بندی مشاهده کنند.

مأموریت‌های طراحی‌شده در این کمپین، شامل تماشای فیلم و سریال از طریق اینترنت ایرانسل در پلتفرم فیلیمو، ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه میلی، پس‌انداز طلا از طریق این سامانه، خرید بلیت سینمای آنلاین از فیلیمو و همچنین دعوت از دیگران برای شرکت در کمپین می‌شود.

کاربران بر اساس میزان مشارکت در این فعالیت‌ها، امتیاز دریافت می‌کنند و در پایان دوره، ۱۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان، برنده شمش طلا می‌شوند.

«میلی» وب‌سایت و اپلیکیشن خرید و فروش آنلاین طلا در ایران که اهدای جوایز این جشنواره را برعهده دارد، به سه نفر نخست این رقابت بر اساس امتیاز نهایی، به ترتیب ۲۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ گرم طلا و به ۹۷ نفر دیگر بر اساس قرعه‌کشی مشترک میان سه برند، جوایزی به صورت شمش طلا اهدا می‌کند.

ورود به این کمپین، تنها از طریق ثبت‌نام در صفحه اختصاصی آن امکان‌پذیر است و کاربران پس از ثبت‌نام، با هر بار مراجعه، به صورت خودکار وارد حساب خود می‌شوند و امکان پیگیری وضعیت رقابتی خود را دارند.

کمپین «تماشای فیلیمو با ایرانسل طلایی شد!» با تمرکز بر خدمات دیجیتال، تجربه‌ای تعاملی و مبتنی بر مشارکت فعال را برای کاربران فراهم کرده و تلاش دارد از طریق یک رقابت جذاب، ارتباط میان کاربران و سرویس‌های دیجیتال را تقویت کند.

«ویستامدیا» در راستای ارائه بستر و محتوای صوتی و تصویری و مشارکت با پلتفرم‌های داخلی، به عنوان بازوی تولید محتوا و سرگرمی‌های دیجیتال ایرانسل تعریف شده و از شرکت‌های زیرمجموعه ایرانسل است. این شرکت تاکنون با چندین پلتفرم داخلی قرارداد بسته و به افزایش ترافیک ماهانه داخلی کمک کرده است. ساخت چند رئالیتی‌شو و داشتن استودیوی اختصاصی تولید محتوا و دوبله از دیگر فعالیت‌های ویستامدیا است که در راستای سند توسعه ایرانسل در حوزه تولید محتوا، تعریف شده است.

«یلوادوایز» بازوی تبلیغاتی هوشمند ویستامدیا با تکیه بر ظرفیت‌های فنی و رسانه‌ای ویستامدیا در ایرانسل، در حال ساخت مدلی نوین از تبلیغات دیجیتال است؛ مدلی که در آن کاربران به جای مخاطبان صرف، به بخشی فعال از تجربه تبلیغاتی برندها تبدیل می‌شوند که در سال‌های اخیر با تمرکز بر توسعه کمپین‌های هدفمند، تعاملی و داده‌محور، توانسته جایگاه خود را به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های نوآور تبلیغاتی در ایران تثبیت کند.

منبع خبر

بیا تو صدا