واکنش کاربران فضای مجازی به پخش هشت دقیقه آگهی بازرگانی وسط قسمت اول «پایتخت7» | یک شبه کل بودجه سریال را تامین کردید؟

پخش آگهی بازرگانی هشت دقیقه‌ای وسط سریال «پایتخت7» با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شده است. از زمان پخش قسمت اول بسیاری…
واکنش کاربران فضای مجازی به پخش هشت دقیقه آگهی بازرگانی وسط قسمت اول «پایتخت7» | یک شبه کل بودجه سریال را تامین کردید؟

پخش آگهی بازرگانی هشت دقیقه‌ای وسط سریال «پایتخت7» با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شده است. از زمان پخش قسمت اول بسیاری از کاربران در اینستاگرام و توئیتر نسبت به این مسئله واکنش نشان داده‌اند. خیلی‌ها با توجه به نرخ پایه آگهی‌ها، میزان درآمد تلویزیون را از پخش این حجم آگهی تخمین زده‌اند. عده‌ای هم نوشته‌اند تلویزیون با این تبلیغات هشت دقیقه‌ای در کنار تبلیغات برنج و رانی و شرکت هواپیمایی و زیرنویس‌های تبلیغاتی مداومش در همین یک قسمت خرج سریال را درآورده است. «پایتخت» همیشه اسپانسر داشته و زمان پخش اکثر قسمت‌هایش مخاطبان چنین واکنش‌هایی داشته‌اند اما بهرحال آگهی بازرگانی هشت دقیقه‌ای وسط یک سریال اتفاق عجیبی است.

به گزارش فیلم‌نیوز، «پایتخت» از جمله سریال‌هایی است که در هر فصل همواره اسپانسر داشته است. امسال اما پخش هشت دقیقه آگهی بازرگانی وسط سریال با اعتراض‌هایی روبه‌رو شده است.

پخش هشت دقیقه آگهی بازرگانی وسط سریال «پایتخت7»، با واکنش زیادی از سوی کاربران فضای مجازی روبه‌رو شده است.

برخی محاسبه کرده‌اند که اگر قیمت هر ثانیه پخش آگهی بازرگانی را 500 میلیون در نظر بگیریم، 8 دقیقه تبلیغ 250 میلیارد تومان می‌شود و عده‌ای هم نوشته‌اند که بودجه کل سریال 100 میلیارد بوده و حالا بیش از دوبرابر آن سود است.

هشت دقیقه آگهی بازرگانی «پایتخت7» در کنار تبلیغات برنج و رانی و شرکت هواپیماهی با واکنش روبه‌رو شده است

عده‌ای هم به تبلیغ برنج و رانی و شرکت هواپیمایی در کنار آگهی‌هایی که پشت‌سرهم زیرنویس‌ می‌شدند اشاره کرده‌اند و برای هرکدام از آنها هم رقمی در نظر گرفته‌اند.البته در محاسبه قیمت پخش هر ثانیه آگهی‌های بازرگانی اختلاف‌نظرهایی وجود دارد و به همین دلیل هم اعداد و ارقام به دست آمده متفاوت است.

باید دید پخش این حجم آگهی بازرگانی وسط سریال در قسمت‌های بعدی هم تکرار می‌شود یا فقط مخصوص قسمت اول بوده است.

منبع خبر

بیا تو صدا