شرکت ناتینگ برند اقتصادی CMF خود را مستقل می‌کند

به اشتراک‌گذاری شرکت ناتینگ اعلام کرده است که قصد دارد برند زیرشاخه خود یعنی CMF…


برند CMF از شرکت ناتینگ جدا می‌شود


به اشتراک‌گذاری

شرکت ناتینگ اعلام کرده است که قصد دارد برند زیرشاخه خود یعنی CMF را که تمرکز اصلی آن روی گوشی‌های هوشمند، ایربادها و گجت‌های پوشیدنی مقرون‌به‌صرفه است، به یک شرکت مستقل مستقر در هند تبدیل کند.

برند CMF از شرکت ناتینگ جدا می‌شود

کارل پای، مؤسس و مدیرعامل ناتینگ، این تصمیم را در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد و گفت که برنامه دارد CMF را به «اولین برند فناوری مصرفی واقعاً جهانی در هند» تبدیل کند. ناتینگ با شرکت هندی Optiemus، در یک سرمایه‌گذاری مشترک همکاری می‌کند تا CMF را راه‌اندازی کند. ناتینگ بیش از 100 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد و حداقل 1800 شغل در طول سه سال آینده ایجاد می‌کند.

به نظر می‌رسد ناتینگ قادر به انجام این سرمایه‌گذاری باشد، چراکه به‌تازگی 200 میلیون دلار در یک دور تأمین مالی جذب کرده است که ارزش کل شرکت را 1.3 میلیارد دلار برآورد می‌کند.

این اعلامیه در زمانی جالب منتشر شده است، زیرا CMF مشغول معرفی اولین ایربادهای روی گوش خود است که در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهرماه) معرفی خواهند شد. همانند سایر محصولات CMF، انتظار می‌رود این ایربادها نیز قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشند. گفتنی است، گوشی هوشمند فون 2 پرو از برند CMF تنها 279 دلار قیمت دارد و ساعت‌ها و ایربادهای آن همگی با قیمت کمتر از 100 دلار فروخته می‌شوند.



منبع خبر