شرکت سن‌دیسک از برند جدید خود رونمایی کرد

سن‌دیسک  با خداحافظی از طراحی قدیمی لوگوی خود، برند جدیدی را برگزیده است. از این پس،…
شرکت سن‌دیسک از برند جدید خود رونمایی کرد


برند جدید سن‌دیسک

سن‌دیسک  با خداحافظی از طراحی قدیمی لوگوی خود، برند جدیدی را برگزیده است. از این پس، این شرکت به جای SanDisk با برند SANDISK شناخته خواهد شد و لوگوی آن نیز دستخوش تغییرات اساسی شده است.

این تغییر برند، به پایان یک دوره 28 ساله از استفاده از سبک نوشتاری با حروف بزرگ و کوچک خاتمه می‌دهد. در طراحی جدید، از مفهوم ساده و بنیادین “«یک نقطه واحد داده» یا »یک پیکسل» استفاده شده است.

برند جدید شرکت سن‌دیسک رونمایی شد

سن‌دیسک در ویدئویی که به این منظور منتشر کرده، به تغییرات ایجاد شده در لوگوی جدید خود پرداخته است. فونت Slab Serif که پیش‌تر نیز در لوگوهای قدیمی استفاده می‌شد، اکنون بولدترشده و حرف “D” به شکل باز حفظ شده است. اما بزرگترین تغییر در طراحی حرف “S” جدید است که بر اساس مفهوم پیکسل طراحی شده است. به گفته سن‌دیسک، حروف این لوگو نماد همکاری و مشارکت برای دستیابی به اهداف بلندپروازانه شرکت هستند.

جالب توجه است که این تغییر برند پیش از جدایی سن‌دیسک از شرکت مادر خود یعنی وسترن دیجیتال انجام می‌شود. این جدایی که ابتدا برای سال 2023 برنامه‌ریزی شده بود، اکنون به سال جاری موکول شده است. وسترن دیجیتال در سال 2016 سن‌دیسک را خریداری کرد.

گفتنی است سال گذشته وسترن دیجیتال با مشکل جدی در رابطه با درایوهای SSD قابل حمل SanDisk Extreme روبرو شد. این درایوها به طور خودکار داده‌های کاربران را پاک می‌کردند که برای بسیاری از کاربران دردسر بزرگی ایجاد کرد. در آن زمان، وسترن دیجیتال از پاسخگویی به سوالات خودداری کرد.

به نظر می‌رسد سن‌دیسک در طراحی لوگوی جدید خود موفق عمل کرده است و این تغییر می‌تواند منجر به شروع فصل جدیدی برای این شرکت شود. البته، باید دید که این تغییر برند چه تاثیری بر بازار و مشتریان سن‌دیسک خواهد داشت.




منبع خبر