تیک تاک حالا می‌تواند با هوش مصنوعی ویدیوهای بلند را به کلیپ‌های کوتاه تبدیل کند

به اشتراک‌گذاری تیک تاک در رویداد US Creator Summit، سه ویژگی جدید هوش مصنوعی برای…


تیک‌تاک حالا با هوش مصنوعی ویدیوهای بلند را به کلیپ‌های کوتاه تبدیل می‌کند


به اشتراک‌گذاری

تیک تاک در رویداد US Creator Summit، سه ویژگی جدید هوش مصنوعی برای سازندگان محتوا معرفی کرد. این ویژگی‌ها شامل به‌روزرسانی در اشتراک‌گذاری درآمد برای سازندگانی است که سرویس اشتراک ارائه می‌کنند، به‌علاوه ابزارهایی برای کمک به مراحل اولیه برنامه‌ریزی ویدیو و همچنین ویرایش کلیپ‌های بلند به چند ویدیوی کوتاه‌تر.

قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی تیک‌تاک

قابلیت Smart Split تیک تاک یک ابزار ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند ویدیوهای بلند را به‌طور خودکار به کلیپ‌های کوتاه‌تر تبدیل کند. این ابزار، با ویدیوهای طولانی‌تر از یک دقیقه کار می‌کند و تیک‌تاک پیشنهاد می‌دهد برای ضبط‌های طولانی مانند پادکست‌ها یا ویدیوهایی که در طول یک روز توسط دوربین‌های پوشیدنی ثبت شده‌اند بسیار مفید است.

شما بخش‌هایی از ویدیو را که می‌خواهید کوتاه شوند انتخاب می‌کنید و Smart Split بقیه کارها را انجام می‌دهد، از جمله تعیین طول هر کلیپ، تولید زیرنویس و حتی نمایش محتوا به صورت عمودی. این ویژگی اکنون به‌صورت جهانی از طریق پلتفرم مدیریت TikTok Studio Web در دسترس است.

تیک‌تاک حالا با هوش مصنوعی ویدیوهای بلند را به کلیپ‌های کوتاه تبدیل می‌کند

ویژگی AI Outline تیک تاک ابزاری است که برای مراحل اولیه برنامه‌ریزی ویدیو طراحی شده و قبل از ضبط هر محتوایی قابل استفاده است. همان‌طور که از نامش پیداست، این ابزار از هوش مصنوعی برای تولید یک طرح کلی ویدیو بر اساس یک پرامپت یا موضوعات پرجست‌وجو در پلتفرم استفاده می‌کند.

این طرح شامل عناوین ویدیو، هشتگ‌ها، ایده‌های هوک و سناریوهایی است که به‌طور خودکار تولید شده و سازندگان می‌توانند آن‌ها را ویرایش و با سبک خود هماهنگ کنند.

بر خلاف Smart Split، قابلیت AI Outline در حال حاضر محدودیت دسترسی دارد و فقط از امروز برای سازندگان بالای 18 سال در آمریکا، کانادا و بازارهای منتخب فعال است و عرضه گسترده‌تر آن در هفته‌های آینده انجام خواهد شد.

سازندگان تیک‌تاک که سرویس اشتراک ارائه می‌کنند و دسترسی به مزایایی مانند محتوای اختصاصی می‌دهند، در حال حاضر 70 درصد از سهم درآمد TikTok پس از کسر هزینه‌ها دریافت می‌کنند. اما سازندگانی که شرایط خاصی از جمله داشتن حداقل 10 هزار دنبال‌کننده، 100 هزار بازدید در ماه گذشته و انتشار حداقل سه ویدیوی اختصاصی برای اشتراک در ماه گذشته را داشته باشند، می‌توانند جوایز ماهانه اضافی باز کنند و سهم درآمد خود را تا 90 درصد افزایش دهند.



منبع خبر