تلاش کاردانو برای بازسازی برند جهانی؛ رأی مثبت جامعه چه تأثیری روی ADA دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه کاردانو (ADA) در حال تلاش برای بازسازی چهره جهانی خود است؛ اقدامی که با یک پیشنهاد…

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاردانو (ADA) در حال تلاش برای بازسازی چهره جهانی خود است؛ اقدامی که با یک پیشنهاد جدید از سوی امرگو (EMURGO)، یکی از نهادهای بنیان‌گذار این پروژه، وارد مرحله رأی‌گیری نهایی شده است.

هدف این طرح، یکپارچه‌سازی برندینگ کاردانو و ایجاد یک هویت منسجم و حرفه‌ای در رویدادهای بین‌المللی بلاکچین است.

امرگو می‌گوید بدون تأمین بودجه این طرح، پروژه‌های کاردانو نمی‌توانند با یک پرچم مشترک در رویدادهای جهانی حاضر شوند.

RamzarzRamzarz۱ میلیارد بیبی دوج رایگان!
همین حالا در ارزپلاس ثبت‌نام کنید و ۱ میلیارد بیبی دوج هدیه بگیرید. بدون قرعه‌کشی، فرصت محدود!




دریافت هدیه

در حال حاضر، این پیشنهاد با حمایت حدود ۸۰ درصدی جامعه، وارد مرحله رأی‌گیری خزانه‌داری شده است.

نخستین قدم عملی این برنامه، حضور پررنگ کاردانو در رویداد بزرگ توکن۲۰۴۹ (TOKEN2049) سنگاپور خواهد بود؛ جایی که پروژه‌های مختلف می‌توانند خود را معرفی کنند. امرگو برای این حضور از پیش هزینه پرداخت کرده است.

در صورت تصویب نهایی، برند کاردانو در رویدادهایی مانند کانسنسس ۲۰۲۶ (Consensus 2026)، توکن۲۰۴۹ دبی و وب‌ایکس (WebX) آسیا نیز تقویت خواهد شد.

این امر همچنین می‌تواند باعث افزایش فرصت‌های همکاری برای توسعه‌دهندگان و رقابت جدی‌تر با رقبایی چون سولانا (SOL) و اوالانچ (AVAX) شود.

علاوه بر این، امکان دیده‌شدن پروژه‌هایی مانند مین‌سواپ (Minswap)، میدنایت (Midnight) و غیره در سطح جهانی تقویت خواهد شد.

در این میان، چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، با دفاع از قدرت رشد ADA نسبت به بیت‌کوین، آن را گزینه‌ای بهتر برای سرمایه‌گذاری بلندمدت معرفی کرده است.

منبع خبر