- 2024-12-14
- 38 بازدید
- 0 دیدگاه
- اينترنت
باگ جدید اسنپ فود: پرداخت بیشتر از مبلغ فاکتور

باگ جدید اسنپ فود کاربر را با مبلغی بیشتر از آنچه در فاکتور اصلی ذکر شده به صفحه پرداخت هدایت میکند. به گزارش کاربران و طبق مشاهدات ما، گاهی اوقات به دلیلی نامشخص، مبلغ اعلام شده در فاکتور اسنپ فود با مبلغ درج شده در درگاه پرداخت مغایرت دارد. بدین ترتیب شما ممکن است مبلغی بیش از آنچه که باید را بپردازید و متوجه هم نشوید.
به نظر میرسد که این اتفاق بیشتر برای کاربران سرویس «پرو» رخ میدهد. اما هنوز دلیل آن مشخص نیست و اسنپ فود نیز واکنشی به شکایتهای کاربران نشان نداده (که ما مطلع باشیم) و توضیحی در این باره منتشر نکرده است. همچنین برخی از کاربران معتقدند که هنگام استفاده از کد تخفیف، ممکن است باگ جدید اسنپ فود رخ بدهد. طبق گزارشها، حداقل از خرداد 1403 این مشکل وجود داشته و تا کنون برطرف نشده است.
با این حال اگر متوجه شدید که مبلغ درگاه پرداخت بیشتر از رقم فاکتور است، میتوانید صفحه پرداخت را ببندید و مجددا گزینه پرداخت را در اپلیکیشن انتخاب کنید. معمولا این باگ با این کار برطرف شده و شما با همان مبلغ اصلی به درگاه پرداخت هدایت میشوید.
در حالی که تیم اپلیکیشن اسنپ فود در روزهای گذشته از نزدیک شدن به عرضه کامل نسخه جدید این برنامه خبر دادند، کاربران از بروز این باگ ابراز نارضایتی میکنند. مشکلی که برای خودمان هم چندین بار پیش آمده که متوجه یکی دو بار آنها شدهایم.
یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در همین رابطه با کنایه به تیم مدیریت محصول اسنپ فود نوشته:
به تیم مدیریت محصول اسنپفود بابت ریلیز نسخه جدید اسنپفود تیریک عرض میشود. همانطور که میدانید یک فیچر* خاص اسنپفود افزایش قیمت فاکتور در درگاه پرداخت بدون اطلاع مشتری است. طراحی UX آنچنان روان است که کاربر ساده متوجه پرداخت مبلغ بیشتر نشود.
«فیچر خاص» کنایهای به باگ جدید اسنپ فود است که این مشکل را ایجاد میکند. برخی از کاربران معتقدند که این کار اسنپ فود عامدانه و نوعی کلاهبرداری است. اما به نظر یک ایراد فنی میرسد که باید برطرف شود. در عین حال، ارائه توضیح توسط روابط عمومی اسنپ فود و اعلام اقدامات جبرانی برای کاربران ضرردیده احتمالی نیز، امری لازم و ضروری به نظر میرسد.
ارسال دیدگاه