بانک‌ها در گذشته تمام خدمات خود را حضوری به مشتریان ارائه می‌کردند اما الان باید به سمت خدمات غیر حضوری بروند

غلامرضا فتحعلی، مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: یکی از موضوعاتی که به طور جدی دنبال می کنیم این…
بانک‌ها در گذشته تمام خدمات خود را حضوری به مشتریان ارائه می‌کردند اما الان باید به سمت خدمات غیر حضوری بروند

غلامرضا فتحعلی، مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: یکی از موضوعاتی که به طور جدی دنبال می کنیم این است که چون نسل زد علاقه ای به حضور فیزیکی در بانک ندارد در منزل خدمات بانکی دریافت کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، غلامرضا فتحعلی، مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: یکی از موضوعاتی که به طور جدی دنبال می‌کنیم این است که چون نسل زد علاقه‌ای به حضور فیزیکی در بانک ندارد در منزل خدمات بانکی دریافت کند.

فتحعلی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران به دنبال این است که وام فروشی نشود. چون نرخ سود در این بانک ۴ درصد است برخی امتیاز وام خود را می‌فروشند. 

وی خاطرنشان کرد: اولین نامه‌ای که در بانک قرض‌الحسنه صادر کردم این بود که انتقال وام تنها به افراد درجه یک و دو بلامانع است. 

منبع خبر