ایلان ماسک نحوه مدیریت لینک‌ها در شبکه اجتماعی ایکس را تغییر می‌دهد

به اشتراک‌گذاری شرکت ایکس ایلان ماسک در حال آزمایش تغییراتی در نحوه مدیریت لینک‌ها در…


شبکه اجتماعی X روش مدیریت لینک‌ها را تغییر می‌دهد


به اشتراک‌گذاری

شرکت ایکس ایلان ماسک در حال آزمایش تغییراتی در نحوه مدیریت لینک‌ها در سیستم iOS است تا دکمه‌های لایک، ریپلای و بازنشر همیشه قابل مشاهده باشند. معمولاً وقتی روی یک لینک در X کلیک می‌کنید، صفحه باز می‌شود و کل محتوای پست اصلی را می‌پوشاند. ظاهراً این موضوع باعث می‌شود تعداد کمتری از کاربران پست را لایک کنند یا با آن تعامل داشته باشند.

جزئیات تغییر روش مدیریت لینک‌ها در پلتفرم ایکس

بخش زیادی از کاربران احتمالاً پس از دنبال کردن یک لینک خارجی، اصلاً به شبکه اجتماعی ایکس باز نمی‌گردند. به همین دلیل، این شرکت تصمیم گرفته پست اصلی را در پایین صفحه جمع کند، به جای اینکه مرورگر وب تمام صفحه را اشغال نماید. این اقدام گامی دیگر در جهت تحقق دیدگاه ایلان ماسک درباره X به عنوان یک «اپلیکیشن همه‌کاره» است که هیچ‌وقت مجبور به ترک آن نخواهید شد.

یکی از شکایت‌های رایج کاربران این است که پست‌های حاوی لینک در ایکس عملکرد خوبی ندارند. پستی که این قابلیت جدید را معرفی کرده، ظاهرا دلیل آن را نحوه طراحی رابط کاربری می‌داند که کاربران را از X دور می‌کند و بنابراین تعامل را کاهش می‌دهد.

ایلان ماسک همچنین در یک پست در X اعلام کرد که تغییراتی در سیستم توصیه محتوا اعمال خواهد شد که می‌تواند باعث افزایش دسترسی پست‌های حاوی لینک شود. او ادعا می‌کند که شرکت او چهار تا شش هفته تا «حذف تمام معیارهای قضاوتی» فاصله دارد، به این معنی که لایک‌ها و ریپلای‌ها کمتر تاثیر خواهند داشت. او گفت:

چت‌بات Grok عملاً هر پست را می‌خواند و هر ویدیو را تماشا می‌کند (بیش از 100 میلیون در روز) تا کاربران را با محتوایی مطابقت دهد که بیشترین احتمال علاقه‌مندی به آن را دارند.

حرکت به سمت درک مبتنی بر هوش مصنوعی از محتوای واقعی یک پست، به جای الگوریتم‌های مبتنی بر قوانین، مدتی است که هدف واضح ایکس بوده است. این تغییرات می‌تواند حتی برای حساب‌هایی با تعداد دنبال‌کننده بسیار کم، دسترسی پست‌ها را افزایش دهد.



منبع خبر