شبکه های اجتماعی

همه چیز درباره هشتگ های اینستاگرام و نحوه استفاده از آن ها

شما اینجا هستید زیرا می خواهید بدانید که آیا هشتگ های اینستاگرام هنوز هم در سال 2021 کار می کنند یا خیر؟ پاسخ بله است. اما شما باید به درستی از آن ها استفاده کنید. فقط در صورت استفاده صحیح از هشتگ های اینستاگرام در سال 2021، جذابیت بیشتری در پست های شما ایجاد می شود، باعث افزایش دسترسی شما، جذب دنبال کنندگان بیشتر و در نهایت رشد حساب کاربری شما می شوند.

آیا هشتگ های اینستاگرام همچنان مفید هستند؟

همین چند سال پیش، تصور اینکه برچسبی با شروع “#” قادر به انجام کاری برای شما باشد، تصور نمی شد. هشتگ، افزایش کارایی و ارائه مطالب در اینستاگرام را به دنبال دارد و مسئول بخش زیادی از بازدید هایی است که پروفایل های مختلف دریافت می کنند.

اگرچه به روزرسانی الگوریتم اینستاگرام باعث کاهش تعداد کاربرانی می شود که از طریق هشتگ ها جستجو می کنند، اما تأثیر آن ها بر اینستاگرام به عنوان یک جامعه هنوز هم بسیار زیاد است، زیرا این بهترین روش برای تبلیغ محتوا، جذب مخاطب، دنبال کردن موضوعات خاص، مشارکت در برخی موارد خاص است. بحث و گفتگو، یافتن و سازماندهی اطلاعات در مورد موضوع مورد نظر در یک مکان.

چرا هشتگ های اینستاگرام مانند گذشته کارآمد نیستند؟

از زمان به روزرسانی الگوریتم اینستاگرام در اواخر سال 2018 و اوایل سال 2019، اثر بخشی هشتگ های اینستاگرام کاهش یافته است. این به روزرسانی صفحه home و صفحه explore را در نمایش محتوای مورد علاقه شما موثر تر کرده است.

قبل از به روزرسانی، شما می بایست محتوای مورد علاقه خود را به سادگی با جستجوی هشتگ پیدا می کردید. الگوریتم بهبود یافته اینستاگرام، محتوای مربوط به صفحه اصلی و صفحات اکسپلور را بیشتر مرتبط کرد. این بدان معناست که افراد کمتری از هشتگ برای جستجوی محتوا استفاده می کنند. در نتیجه، فید های هشتگ کمتر دیده می شوند، میزان تعامل کاهش می یابد، جذب فالوور نیز با این کار کاهش می یابد.

چگونه می توان بهترین هشتگ های اینستاگرام را برای پیدا کرد؟

علی رغم اینکه بیش از ده سال از استفاده فعال هشتگ های اینستاگرام می گذرد، این روند هنوز بسیار محبوب است. این راهی برای ادامه سریع ترین جذب فالوور است و جذب فالوور های جدید نیز باعث افزایش تعامل می شود. مهم ترین چیز استفاده در هشتگ های صحیح این است که تعریف می کند پست چیست و بنابراین پست به مخاطب مورد نظر می رسد.

اگر از هشتگ های اینستاگرام به درستی استفاده کنید، به شما در رشد پروفایل، تعامل بیشتر و رشد دسترسی شما کمک می کنند. استفاده صحیح از هشتگ های اینستاگرام به شما کمک می کند تا به اهداف بازاریابی در شبکه های اجتماعی خود برسید.

بر اساس تحقیقات، پست هایی که حداقل یک هشتگ دارند در مقایسه با پست هایی که هشتگ ندارند، 12.6٪ جذابیت بیشتری دارند. اما، مطمئناً استفاده از موارد مناسب برای جذب مخاطب بسیار مهم است، زیرا این امر باعث بهبود یا تخریب استراتژی اینستاگرام می شود.

ابتدا، بیایید در مورد چگونگی پیدا کردن بهترین هشتگ های اینستاگرام برای حساب خود صحبت کنیم. اگر هشتگی بسیار محبوب است و بسیار مورد استفاده قرار گرفته است، به این معنی نیست که به سادگی با افزودن آن به پست شما، تعداد زیادی لایک و کامنت را به همراه می آورد. چنین هشتگ هایی dog ،#love ،#art# محبوب هستند، وسوسه نشوید که از آن ها استفاده کنید.

شما می خواهید هشتگ هایی با محبوبیت کمتر اما خاص تر را پیدا کنید و از آن ها استفاده کنید که بیشتر به کار شما مربوط می شوند. همچنین، آن ها باید مخاطبانی داشته باشند که مربوط به صنعت شما باشد.

هشتگ های منحصر به فرد آن هایی هستند که مختص شرکت یا محتوای شما هستند و نشان دهنده نوعی برند تجاری هستند، بنابراین فقط افرادی که از آن ها یا محتوای آن ها اطلاع دارند، آن ها را می شناسند.

اگر فکر می کنید پست های شما خاص است، پس فقط برای خود هشتگ درست کنید. برند سازی کنید و از آن هشتگ در رزومه و نظرات خود استفاده کنید.

بهترین هشتگ های اینستاگرام

از کجا و چگونه می توان تگ های مربوط به کسب و کار خود را پیدا کرد؟

  1. در مورد مخاطبان خود تحقیق کنید
  2. بررسی رقبای خود
  3. تحقیق در مورد رهبران صنعت
  4. یافتن هشتگ های مرتبط
  5. گذر از TOP POSTS برای هشتگ خود
  6. جستجوی هشتگی که بیشترین تعداد پست را در حیطه شما داشته باشد

بسیار مهم است که درباره مخاطبان خود تحقیق کنید.

هشتگ های تصادفی در انتهای پست اینستاگرام شما هیچ فایده ای ندارند. فالوور های شما در پروفایلتان زیاد نمی شوند. شما باید بفهمید که مخاطب شما از چه هشتگ هایی استفاده می کند و سپس تصمیم بگیرید که در محتوایی که می خواهید منتشر کنید مناسب است.

همیشه رقبای خود را بررسی کنید

این تحقیق به اطلاعات بسیار مفیدی منجر خواهد شد. این به شما کمک می کند بفهمید کدام هشتگ ها در اینستاگرام بیشترین جذابیت را دارند.

شاید شما نخواهید برای آن هشتگ های خاص رقابت کنید (اتفاقاً می توانید)، اما درمورد اینکه مشتری های احتمالی شما بیشتر به چه چیزی پاسخ می دهند و از چه هشتگ هایی که استفاده می کنند، آگاهی پیدا می کنید.

از رهبران صنعت بیاموزید

هر صنعتی بهترین رهبران خود را دارد. هوشمندانه است که از آن ها پیروی کنید و از آن ها یاد بگیرید. این یکی از بهترین راه ها برای یافتن هشتگ های مرتبط است که در کار شما محبوب هستند. اینفلوئنسر های برتر اینستاگرام را در زمینه خود پیدا کنید.

مخاطبان هدف آن ها همان مخاطبان شما خواهد بود. هشتگ هایی را که استفاده می کنند بررسی کنید. به این ترتیب خواهید فهمید که چه هشتگ هایی که بیشترین جذابیت را در اینستاگرام دارند.

یافتن هشتگ های مرتبط تقریباً آسان است، اما می تواند به شما کمک کند روند های مربوط به هشتگ خود را دریابید. این کار را با تایپ کردن هشتگ در نوار جستجو در اینستاگرام انجام دهید. سپس می توانید همه هشتگ های برتر را ببینید که مربوط به موردی است که قصد استفاده از آن را دارید.

هشتگ های مربوط به کسب و کار

تحقیق در مورد پست های برتر اینستاگرام

تحقیق در مورد پست های برتر در اینستاگرام به شما کمک می کند با ارزش ترین هشتگ هایی را که می توانید به لیست هشتگ های خود اضافه کنید، شناسایی کنید.

این پست ها توسط الگوریتم اینستاگرام انتخاب شده اند تا پست های برتر باشند. هشتگ هایی که همراه آن ها استفاده شده است، از جمله موارد دیگر، در بالا بودن پست ها کمک کرده است.

هشتگی را جستجو کنید که بیشترین تعداد پست را در حیطه شما داشته باشد

همیشه در هر زمینه ای یک هشتگ وجود دارد. این هشتگ به طور گسترده یک موضوع کلی را توصیف می کند. شما نمی خواهید از آن استفاده کنید زیرا محتوای شما به بهترین وجه توصیف نمی کند. اما این مکان عالی برای شروع جستجوی هشتگ های پر بازدید است که محتوای شما را با دقت بیشتری توصیف می کنند.

برترین هشتگ ها برای سال 2021

اگر از خود پرسیده اید که چرا روند استفاده از هشتگ هنوز هم اینقدر محبوب است، پاسخ ساده است. دلیل این امر این است که هنوز هم بهترین روش برای جذب بینندگان به صفحه یا پست شماست.

هدف اصلی آن ها کمک به کاربران در یافتن محتوای مرتبط است. بنابراین استفاده از هشتگ های صحیح ضروری است. آن ها شما و آنچه در مورد پست است را تعریف می کنند و این شما را به سمت مخاطب مناسب هدایت می کند. یافتن هشتگ های مناسب نیاز به تفکر زیادی دارد.

برای اینکه راحت تر بتوانید بهترین هشتگ های اینستاگرام را در سال 2021 پیدا کنید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به لیست ما بیندازید، تا برخی از مطالب مرتبط و پرطرفدار در سال 2021 را پیدا کنید.

برترین هشتگ ها برای سال 2021

10 هشتگ برتر برای نقل قول ها

  1. #quote
  2. #quotestoliveby
  3. #quotes
  4. #quotesoftheday
  5. #quotesofinstagram
  6. #dailyquotes
  7. #quotestags
  8. #quotesaboutlife
  9. #quotesdaily

10 هشتگ برتر برای تجارت

  1. #business
  2. #businessowner
  3. #businessman
  4. #buinesswoman
  5. #businesstips
  6. #businessquotes
  7. #businesscaoch
  8. #businessowners
  9. #smallbusiness
  10. #businesspassion

10 هشتگ برتر برای محصولات دست ساز

  1. #handmade
  2. #handmadewithlove
  3. #handmadegifts
  4. #handmadeisbetter
  5. #handmadeaccessory
  6. #handmadejewelry
  7. #handmadecards
  8. #handmadesoap
  9. #handmadefont
  10. #handmadejewellery

10 هشتگ برتر برای هنرمندان

  1. #art
  2. #artistsoninstagram
  3. #artoftheday
  4. #artwork
  5. #artofinstagram
  6. #artist
  7. #artcurator
  8. #artgallery
  9. #artcollective
  10. #artstudio

10 هشتگ برتر برای بلاگرها

  1. #blogger
  2. #blog
  3. #bloggerstyle
  4. #bloggers
  5. #bloggersofinstagram
  6. #bloggerlife
  7. #blogging
  8. #blogpost
  9. #bloggerlifestyle
  10. #instablog
هشتگ ها در اینستاگرام چگونه کار می کنند؟

هشتگ ها در اینستاگرام چگونه کار می کنند؟

آن ها برچسب های متفاوتی هستند یا به اصطلاح گروه های موضوعی نامیده می شوند که وظیفه آن ها دسته بندی مطالب در وب سایت، وبلاگ یا شبکه اجتماعی است و دیدن آن را آسان تر می کند.

هنگامی که دانستیم هشتگ چیست و چرا باید از آن ها استفاده کنیم، سپس باید بررسی کنیم کدام یک را در اینستاگرام انتخاب کنیم. هنگام استفاده از هشتگ ها، دو واقعیت مهم باید در نظر گرفته شود، یعنی ارتباط هشتگ ها با پستی که قصد انتشار آن را داریم و محبوبیت آن ها.

از نظر مرتبط بودن، غیرمنصفانه و غیر منطقی است که از هشتگ هایی استفاده کنید که ارتباط کمی با موضوع مورد بحث در یک پست خاص داشته باشند، فقط به دلیل محبوب بودن آن ها. بنابراین به سایر کاربران جامعه احترام بگذارید و از طریق تعداد نامحدود هشتگ اسپم نکنید، مخصوصاً اگر با محتوای منتشر شده ارتباطی نداشته باشد.

عامل بعدی که باید مورد توجه قرار گیرد محبوبیت آن هاست، هرچه محبوبیت یک هشتگ بیشتر باشد، کاربران بیشتر به دنبال محتوای مربوط به موضوعی هستند که نشان می دهد. این بدان معنی است که با یک یا چند هشتگ محبوب می توانید به راحتی بازدید پست های خود را افزایش دهید.

چه موقع باید از هشتگ های اینستاگرام استفاده کرد؟

پاسخ این است که هر وقت می توانید. اگر می خواهید توسط بیشتر افراد دیده شود هر بار که در اینستاگرام پست می کنید باید از هشتگ استفاده کنید، این شامل استوری های اینستاگرام نیز می باشد.

با این وجود شما هنوز هم باید در مورد آن هوشمند باشید. در برخی مواقع، ممکن است بخواهید بدون هیچ هشتگی پست بگذارید. اغلب این مورد در استوری های اینستاگرام وجود دارد. آن ها طبیعتاً تصادفی تر هستند و حکایت یا داستان شخصی را به نمایش می گذارند.

شما باید آهنگ یا موضوع پست خود را همراه با قصد خود در نظر بگیرید و سپس تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از هشتگ استفاده کنید یا خیر.

چگونه از هشتگ های اینستاگرام به درستی استفاده کنیم؟

چندین روش وجود دارد که برای ما بهترین است و می توانید از هشتگ های اینستاگرام در سال 2021 استفاده کرده و صفحه اینستاگرام خود را رشد دهید.

  • بدانید که پست های برتر در اینستاگرام چگونه انتخاب می شود
  • ترتیب استفاده از هشتگ را تصادفی کنید
  • در هر پست از هشتگ های زیاد استفاده نکنید

چگونه اینستاگرام TOP POSTS را انتخاب می کند؟

ایده TOP POSTS در اینستاگرام نمایش جذاب ترین و دقیق ترین پست ها برای یک هشتگ است. بنابراین، هرچه محتوای پست اینستاگرام خود را با هشتگ های اینستاگرام با دقت بیشتری توصیف کنید، احتمال انتخاب پست شما به عنوان پست برتر بیشتر است. اما انتخاب پست به عنوان پست برتر به همین آسانی نیست.

چگونه اینستاگرام TOP POSTS را انتخاب می کند؟

هر بار که پست می کنید به ترتیب هشتگ های خود را تصادفی کنید.

تصادفی سازی ترتیب هشتگ های خود هر بار که در اینستاگرام پست می کنید، گام بسیار مهمی است که احتمال انتخاب پست شما در پست های برتر را افزایش می دهد. هرگز هشتگ های خود را در اینستاگرام کپی نکنید. پست های متوالی نباید توسط هشتگ هایی که به همان ترتیب قرار داده شده اند، توصیف شوند.

دلیل این امر دوباره الگوریتم اینستاگرام است. کاربرانی که اینگونه پست می کنند بسیار اسپم هستند و اینستاگرام می خواهد از قرار دادن پست های هرزنامه به عنوان پست های برتر جلوگیری کند. به همین دلیل است که باید از کپی پیست کردن هشتگ ها در اینستاگرام جلوگیری کنید و فقط مواردی را انتخاب کنید که به درستی محتوای پست را نشان دهند.

از هشتگ های زیاد استفاده نکنید.

نباید بیش از حد از هشتگ استفاده کنید. دلیل این امر دوباره هدف اینستاگرام برای کاهش محتوای برچسب خورده نادرست است. به خاطر داشته باشید که نباید بیش از 30 هشتگ در هر پست در اینستاگرام استفاده کنید و البته 11 مورد بهترین خواهد بود.

بنابراین با استفاده از موارد مناسب، به افزایش دید خود در جستجو کمک می کنید و در نتیجه به افراد جدید دسترسی پیدا می کنید. در حالت ایده آل، از دو تا سه هشتگ مربوطه یا چهار تا پنج مورد استفاده کنید اگر فکر می کنید برای پست شما معتبر هستند.

این نوع محتوا ها فید های هشتگ بی اثر ایجاد می کند که باعث می شود کاربران عضوی از خانواده اینستاگرام نباشند. فقط از هشتگ هایی استفاده کنید که به پست و محتوای شما مربوط می شوند.

دقیق، بصیر و واضح باشید و در مورد مخاطب مورد نظر خود و انواع هشتگ هایی که احتمالاً کشف می کنند، فکر کنید.

الگوریتم اینستاگرام همچنین تعداد هشتگ های موجود در یک پست را برای از بین بردن هرزنامه ها دنبال می کند. هرچه تعداد هشتگ ها بیشتر باشد، احتمال اینکه پست به طور دقیق توصیف نشود، بیشتر است.

اگر هشتگ ها را کپی پیست کنید و از موارد بی ربط بیش از حد زیادی استفاده کنید، محتوای شما می تواند ممنوع شود. به ما اعتماد کنید، اگر نمی خواهید مسدود شوید.

چگونه می توان فهمید که کدام هشتگ ها کار می کنند؟

برای اطمینان از اینکه هشتگ ها در اینستاگرام بهترین عملکرد را دارند، ما سه ابزار را به شما پیشنهاد می دهیم که می تواند به شما در انتخاب هشتگ های مناسب کمک کند.

  1. Hashtagify: این سرویسی رایگان است و به شما امکان می دهد با در نظر گرفتن محبوبیت و روند های کنونی، همه هشتگ ها را جستجو کنید.
  2. KeyHole: این ابزار به شما امکان می دهد هشتگ ها را در زمان واقعی ردیابی کنید.
  3. SeekMetrics: این ابزار یک تولید کننده هشتگ است که همه هشتگ های محبوب را بر اساس هشتگ درخواستی پیدا می کند.

در اینستاگرام، همیشه می توانید با تایپ کردن اصطلاح مورد نظر در نوار جستجو، بررسی کنید که هشتگ ها توسط رقبا و دنبال کنندگان شما استفاده می شوند و اینستاگرام لیستی از هشتگ های مرتبط ترین و چند بار استفاده را به شما ارائه می دهد.

چگونه می توان فهمید که کدام هشتگ ها کار می کنند؟

جستجوی اینستاگرام چگونه کار می کند؟

با تایپ کردن در جستجو می توانید پست ها، عکس ها یا پروفایل های خاص و مورد علاقه خود را پیدا کنید. می توانید با وارد کردن یک نام یا عنوان خاص، با وارد کردن دقیق تر هشتگ، “#” و سپس پست مورد نظر، جستجو کنید.

با کلیک بر روی جستجو بدون تایپ و جستجوی اصطلاح خاصی، کاربرانی که تیک آبی اینستاگرام دارند و آخرین پست های کاربران اینستاگرام را به شما نشان می دهد.

به این ترتیب می توانید با پروفایل های جالبی روبرو شوید که می توانید شروع به دنبال کردن کنید، حتی اگر قبلاً در مورد آن ها نمی دانستید.

نتیجه گیری

هشتگ های اینستاگرام هنوز در سال 2021 کار می کنند اما باید در استفاده از آن ها هوشمند باشید. الگوریتم اینستاگرام بهبود یافته و در رساندن محتوای مناسب به کاربران و از بین بردن هرزنامه ها موثر تر است.

منبع: w3-lab

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا