شبکه های اجتماعی

چگونه بیو اینستاگرام خود را کامل کنیم؟‎

بیو اینستاگرام شما شامل، نمونه کار ها و صفحه اصلی وب سایت است که همه در یک صفحه قرار گرفته اند. فقط با چند دقیقه وقت گذاشتن برای مطالعه این مقاله، بیو اینستاگرام خود را با یادگیری نکات کاربردی، بهترین روش ها را برای تبدیل بازدید کنندگان اینستاگرام به فالوور و همچنین عکس هایی که در اینستاگرام پست می کنید نیز بر تعداد فالوور های شما تاثیر گذار است.

آماده اید بدانید که برای ایجاد یک بیو عالی در اینستاگرام چه چیز هایی لازم است؟ ما 8 نکته برتر را در زیر برای شما به اشتراک می گذاریم:

نکته اول: بیوگرافی

برای جذب فالوور ایده آل خود از بیو اینستاگرام استفاده کنید، یک بیو خوب در اینستاگرام آنچه را که در صفحه ی خود انجام می دهید در چند جمله کوتاه یا چند نکته مهم توضیح می دهد. با یک بیوگرافی دقیق، می توانید مخاطبان ایده آل خود را هدف قرار دهید، بنابراین از طریق هر بازدید کننده جدید متوجه می شود که شما و کسب و کارتان از چه قرار است و اگر آنچه راکه می بینند دوست داشته باشند، به احتمال زیاد شما را فالو می کنند. ببینید که چگونه شرکت مراقبت از پوست Saltyface برند خود را در سه خط مختصر در بیوگرافی خلاصه می کند:

بیو اینستاگرام و کاربرد های آن

روش های دیگری نیز برای جذب مخاطب ایده آل وجود دارد، برای مثال بیو اینستاگرام را به چگونگی کمک یا الهام بخشیدن به جامعه خود متمرکز کنید، بیشتر سعی کنید به جای این که مربوط به خودتان باشد، درباره آن ها بسازید. به آن فکر کنید به عنوان یک زمین تجاری 150 کاراکتری. شما می خواهید مستقیماً با مخاطب هدف خود صحبت کنید، برند خود را از رقبا متمایز کنید و کمی شخصیت به او اضافه کنید. یک نمونه عالی از این بخش Make Lemonade است. یک فضای مشترک در تورنتو که بیوگرافی آن کاملاً واضح است و به شما اطلاع می دهد که به چه کسانی خدمت می کنند:  

بیوگرافی راهی برای جذب فالوور

ممکن است یک بیو، لیستی طولانی و زیاد باشد یا چند خط کوتاه، به این فکر کنید که چگونه می توانید از بیو اینستاگرام خود برای جذب مشتریان احتمالی استفاده کنید.  

نکته دوم: استفاده از کلمات کلیدی در بیو اینستاگرام

از قسمت Name برای به اشتراک گذاشتن کلمات کلیدی مورد هدف خود استفاده کنید، آیا می دانید نام فیلد در بیو شما کاملاً از نام کاربری شما جدا است؟ Field Name یک ویژگی سئو اینستاگرام با ارزش است (و به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد!) می توانید آن را در بیو اینستاگرام خود سفارشی کنید تا هنگام جستجو در برنامه، به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید و با راه اندازی ابزار جستجوی کلید واژه های جدید اینستاگرام، ما فکر می کنیم قابلیت جستجو اکسپلور در سال جاری به یک ویژگی مهم تر تبدیل خواهد شد.

با بیو مناسب برای پیج اینستاگرام خود فالوور جذب کنید

استفاده از کلمات کلیدی هدفمند به جای نام کاربری خود در این زمینه، یک استراتژی عالی برای نام تجاری یا تجارت شما است که توسط فالوور های جدید بالقوه قابل کشف است. اگر کسی “استراتژیست اینستاگرام” را در اینستاگرام جستجو کند، احتمالاً صفحه اریکا را در بالای لیست نتایج پیدا می کند:

در بیوگرافی اطلاعات پیج خود را به طور خلاصه ذکر کنید

کلمات کلیدی را که مشتری ایده آل شما ممکن است در اینستاگرام جستجو کند، این می تواند ویترین شما باشد، محصولاتی که می فروشید یا شهری که محل کار شماست. پس از یافتن کلمات کلیدی مناسب، آن ها را در قسمت Name خود قرار دهید. به عنوان مثال، عکاس Will Khoury ممکن است در جستجوی اینستاگرام پیجش را نتوانیم پیدا کنیم، زیرا هزاران عکاس در این سیستم عامل حضور دارند. اما با قرار دادن “عکاس elopement” در Name Field خود، احتمال بیشتری وجود دارد که توسط کسانی که می خواهند پیج آن را پیدا کنند موفق شوند.

مشخصات پیج خود را در بیو اینستاگرام کامل وارد کنید

هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه برند سازی خود در اینستاگرام، مهم است که به دنبال بازدید کنندگان خود باشید و اینکه چگونه می توانید اطلاعات ارزشمند را فقط در چند ثانیه به آن ها ارائه دهید و استفاده از فیلد نام در بیو اینستاگرام خود راهی عالی برای انجام این کار است!

نکته سوم: استفاده از هشتگ در بیو اینستاگرام

حساب های مرتبط را برچسب گذاری کنید و هشتگ نام تجاری خود را در بیو اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید با تشکر از به روزرسانی اینستاگرام در سال 2018، نام های کاربری یا هشتگ های پروفایل موجود در بیو اینستاگرام شما به لینک های قابل کلیک تبدیل شدند.
چرا این مهم است؟ زیرا این امکان را برای شما فراهم می کند تا برند را تبلیغ کنید، حساب اینستاگرام خود را برجسته کنید یا به هشتگ برند خود مراجعه کنید. شرکت Thursday Boot این کار را با استفاده از بیو اینستاگرام برای یافتن پیج های محصولات خود در صفحات دیگر، thursdays ،thursdayjackets وthursdaysneakers به ​​خوبی انجام می دهد:

بیو در اینستاگرام می تواند هم طولانی و هم کوتاه باشد

برای جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)، بررسی کنید که برند هایی مانند Pretty Book Places و Rakuten Kobo هشتگ های مارک دار را در بیو اینستاگرام خود برجسته می کنند.

برای Pretty Book Places اولین چیزی است که بازدیدکنندگان جدید متوجه خواهند شد. تأکید بر جامعه آن:

با روش های متفاوت میتوان فالور های یک پیج را افزایش داد از جمله بیو مناسب

توجه: قرار دادن هشتگ در بیو باعث نمی شود که پروفایل شما در آن هشتگ ها قابل جستجو باشد، اما افزودن هشتگ مارک دار شرکت شما به بیو اینستاگرام خود راهی عالی برای برجسته سازی پست های مخاطبان و دعوت دیگران به مشارکت است.  

نکته چهارم: قرار دادن آدرس سایت در بیو اینستاگرام

شما فقط یک لینک در بیو اینستاگرام خود دارید که می تواند به یک وب سایت خارجی منجر شود، بنابراین مهم است که در مورد نحوه استفاده از آن استراتژیک باشید. مگر این که متعهد شوید که فقط به صفحه اصلی خود لینک دهید.

(نکته: این ممکن است بهترین تجربه کاربری برای دنبال کنندگان شما نباشد!)

باید هر بار که می خواهید ترافیک را به سمت خود هدایت کنید، صفحه خود را به روز کنید تا URL جدیدی در آن گنجانده شود. یک صفحه متفاوت در سایت شما و هیچ کس وقت این کار را ندارد. خوشبختانه ابزاری وجود دارد که می تواند کل خبرخوان شما را قابل کلیک کند، بنابراین هرگز فرصت هدایت دنبال کنندگان به وب سایت خود را از دست نخواهید داد، بعداً وارد Linkin.bio شوید. Linkin.bio به جای اینکه دائماً URL و فراخوان برای عمل (CTA) را در بیو اینستاگرام خود تغییردهند تا با جدیدترین پست شما همسو شود، برای همه پست های اینستاگرام خود یک صفحه فرود قابل کلیک ایجاد می کند:

بیو اینستاگرام مناسب برای جذب فالوور

با استفاده از Linkin.bio هدایت مجدد دنبال کنندگان به محصولات خاص یا صفحاتی که در پست های فید خود ارجاع می دهید، بدون نیاز به بروزرسانی URL در بیو اینستاگرام، کار را آسان می کند و ممکن است نا امیدکننده باشد وقتی برندی را در اینستاگرام دنبال می کنید و یک پست قدیمی را پیدا می کنید که در آن خدمات یا کالایی ذکر شده است، اما فقط می توانید لینک موجود در بیوگرافی آن ها را به مطلب جدیدی تغییر دهید.

با Linkin.bio، از هرگونه ناامیدی و ناراحتی جلوگیری کنید و یافتن مطالب و محصولات خود را به صورت آنلاین برای دنبال کنندگان خود آسان کنید.

(توجه: یکپارچه سازی Shopify در برنامه های رایگان موجود نیست).

برای افزودن URL خاصی که می خواهید هنگام برنامه ریزی پست خود بعداً به آن لینک دهید، فقط چند ضربه کافی است:

بیو اینستاگرام برای جذب فالوور

نکته پنجم: استفاده از کال تو اکشن

یک شماره تماس برای اقدام و لینک در بیو اینستاگرام خود اضافه کنید. از آنجا که اینستاگرام فقط یک لینک در پروفایل به شما می دهد، بهتر است از آخرین نسخه کپی استفاده کنید تا به کاربران بگویید در صورت کلیک روی لینک شما، چه چیزی در آن است. این جایی است که CTA قوی به مستغلات ارزشمند تبدیل می شود. به عنوان مثال، اگر پیشنهاد تبلیغی، منبع یا پیشنهاد محدودی را ارائه می دهید، حتماً به بازدیدکنندگان خود اطلاع دهید.

بیو اینستاگرام برای افزایش تعداد فالور ها

برای کمک به هدایت بازدید ها، بیشتر به لینک موجود در بیو اینستاگرام خود، از استفاده از ایموجی ها نترسید. آن ها لینک شما را برجسته کرده و به پروفایل شما شخصیت می بخشند. پلنر از هر دو حرف بزرگ و ایموجی در CTA خود استفاده می کند:

نوشتن بیو با استفاده از ایموجی در اینستاگرام

به همین ترتیب، استودیوی یوگای مستقر در لندن Union Station از شکلک هایی برای برجسته کردن کارگاه ها و کمپین های آینده خود استفاده می کنند:

می توانید در اینستاگرام خرید و فروش اینترنتی راه بیندازید

اگر  تصمیم می گیرید CTA خود را سبک کنید، اگر می خواهید حتی بیشتر به سایت خود مراجعه کنید، این یک دارایی عالی برای بیوگرافی شما است.

نکته ششم: قرار دادن اطلاعات تماس در بیو اینستاگرام

اطلاعات تماس خود را به بیو اینستاگرام خود اضافه کنید، اگر می خواهید پروفایل اینستاگرام شما یک فروشگاه توقفی برای بازدیدکنندگان جدید باشد، باید تماس با شما یا یافتن مکان شما برای آن ها آسان باشد. یکی از بهترین روش ها این است که به پروفایل تجاری اینستاگرام بروید.

علاوه بر ایجاد پست ها و تبلیغات و دسترسی به تجزیه و تحلیل داخلی اینستاگرام، تغییر به پروفایل تجاری اینستاگرام به شما امکان می دهد اطلاعات تماس اصلی را مستقیماً به بیو اینستاگرام خود اضافه کنید. برند تجاری شمع NAUTANA.Co و شرکت پوشاک ThunderVoice Hat Co اطلاعات تماس موجود در بیوگرافی خود را دارند:

بیوگرافی مناسب برای پیج خود قرار دهید

بعد از اینکه اکانت خود را تجاری کردید، می توانید آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس فیزیکی خود را بدون نیاز به استفاده از فضای کاراکتر در بیوگرافی وارد کنید. شما همچنین می توانید یک دسته تجاری اضافه کنید که در زیر نام شما نشان داده شود. حتی دانستن اینکه شما چه کاری انجام می دهید برای افراد آسان تر است. پس از تنظیم، یک بازدید کننده پروفایل می تواند به راحتی بر روی هر یک از لینک های موجود در بیوگرافی اینستاگرام شما کلیک کند و مستقیماً از طریق ایمیل یا تماس تلفنی با شما تماس بگیرد یا در مکان شما حضور پیدا کند.  

نکته هفتم: عکس پروفایل

تصویر پروفایل کاملی برای اینستاگرام انتخاب کنید. یک عکس هزار کلمه است و عکس پروفایل اینستاگرام شما می تواند ده هزار ارزش داشته باشد زیرا اغلب یکی از اولین مواردی است که متوجه آن می شویم. اگر در اینستاگرام شغلی دارید، استفاده از لوگوی تجاریتان به عنوان عکس پروفایل می تواند به شناسایی طولانی مدت برند کمک کند. برند هایی مانند Hostelworld و Casper استفاده از لوگو را به عنوان عکس پروفایل خود انتخاب کرده اند:

بیو اینستاگرام برای جذب فالوور

از طرف دیگر، اگر یک کارآفرین هستید، مانند یک عکاس، استراتژیست یا مربی، ممکن است بخواهید از عکس خود به عنوان تصویر پروفایل اینستاگرام استفاده کنید. چرا؟ از آنجا که اگر “شما” در اینستاگرام فروش آنلاین دارید، باید مطمئن شوید که خود را به بازدید کنندگان معرفی می کنید! کیتی پرنس، کومال مینهاس و میگوئل بوانکامینو هرکدام از عکس های اصلی خود استفاده می کنند که با زیبایی کلی اینستاگرام آن ها مطابقت دارد:

می توانید در پروفایل از عکس خود استفاده کنید.

اگر می خواهید عکس پروفایل اینستاگرام شما حتی بیشتر برجسته شود، می توانید یک طرح کلی به آن اضافه کنید ، مانند تهیه کننده ویدئو Christianne Risman:

بیو اینستاگرام برای جذب فالوور یک راه کار مناسب است.

با اضافه کردن یک دایره قرمز به دور عکس پروفایل، تصویر کریستین وقتی از یک استوری اینستاگرام جدید برخوردار می شود، از جمعیت متمایز می شود و آن را کمی جسورتر و جذاب تر در ترکیب می کند:

بیو اینستاگرام برای جذب فالوور موثر است.

نکته هشتم: استفاده از هایلایت استوری

استوری های خود را هایلایت کنید، اطلاعاتی را که استوری می کنید بعد از گذشت 1 روز پاک می شوند، بنابراین با استفاده از هایلایت کردن می توانید مهمترین آن ها را در پیج خود نگه دارید که مستقیماً در زیر بیو اینستاگرام شما ظاهر می شوند و وقتی کسی روی آن ها ضربه می زند به عنوان یک استوری مستقل باز می شوند. آن ها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات ارزشمند در مورد نام تجاری شما و نشان دادن شخصیت شما عالی هستند.

ighting your community, and showing your personality.

 the body: a home for love از هایلایت ها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد کمک های مالی، تیم خود و عضویت استفاده می کند:

یک بیو خلاصه و کوتاه درباره کاری که در پیج خود می کنید بسیار بر افزایش فالوور موثر است

به همین ترتیب، شرکت نقاشی Clare از هایلایت استوری اینستاگرام برای تبلیغ محصولات و کالاهای خود، به اشتراک گذاشتن سهام و پاسخ به سوالات متداول استفاده می کند:

بیو اینستاگرام برای جذب فالوور

هایلایت استوری اینستاگرام به شما امکان می دهد اطلاعات و ارزش بیشتری به بازدیدکنندگان ارائه دهید، بنابراین ایده خوبی است که در نحوه تنظیم آن ها استراتژیک باشید.

کاور های هایلایت استوری ها را متناسب با برند تجاری خود ایجاد کنید

اکنون که با هایلایت استوری اینستاگرام آشنا شدید، وقت آن است که نکته آخر را یاد بگیرید: کاور برای هایلایت استوری ها! مجموعه ای منسجم از کاور های هایلایت می تواند زیبایی برند شما را بالا ببرد و ظاهری سازگار ایجاد کند. برند هایی مانند Wasi Clothing و Ellevest کاور هایی برای هایلایت استوری خود ایجاد کرده اند که نمایانگر حال و هوای کلی آن ها است:

می توان از طریق اینستاگرام کسب درآمد کرد

همچنین می توانید با انتخاب پالت رنگی مانند Kokomo یا استفاده از نماد هایی مانند Curology، این کار را ساده تر انجام دهید:

طراحی کاور برای هایلایت استوری

حال شما تصمیم می گیرید که استایل هایلایت استوری اینستاگرام خود را چگونه طراحی کنید، یک مجموعه سازگار می تواند بیو کلی شما را جذاب و دارای ارزش کلیک کند. بیوگرافی اینستاگرام شما ابزاری مهم برای جذب مخاطب ایده آل، هدایت بازدیدکننده از محصولات و خدمات و فروش است.

اگر مدتی است که بیو اینستاگرام خود را به روز نکرده اید، زمان مناسبی است که به آن نگاهی بیندازید و اطمینان حاصل کنید که با هر بازدید کننده جدیدی که در پروفایل شما ظاهر می شود اولین تأثیرگذاری عالی را ایجاد می کنید.

منبع: later.com

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا