ترفند هاسلبریتی هاشبکه های اجتماعیکامپیوتر و اینترنت

چگونه یک اینفلوئنسر موفق در اینستاگرام شویم؟

با افزایش محبوبیت روز افزون اینفلوئنسر مارکتینگ ها و برند هایی که پول زیادی را بابت آن ها پرداخت می کنند، این کار به یک راه سود آور و پر درآمد تبدیل شده است. همین موضوع باعث شده بسیاری از افراد بخواهند اینفلوئنسر اینستاگرام شوند و از این راه کسب درآمد کنند.

برخی از اینفلوئنسر های اینستاگرام که فالور های زیاد و مخاطبان درگیر دارند مبالغ زیادی را دریافت می کنند. می توان گفت بابت هر پست تقریبا چیزی بین 75تا 3000 دلار دریافت می کنند به همین خاطر بسیاری از افراد قدم در این راه می گذارند. اما این راه آسان نیست و برای تاثیر گذار بودن روی مخاطبان باید زمان زیادی گذاشت و تلاش کرد.

در این مقاله کار هایی که باید برای اینفلوئنسر اینستاگرام شدن نیاز هست بیان شده است.

بزن بریم !

1. زمینه ای را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید

اولین گام برای اینفلوئنسر اینستاگرام شدن پیدا کردن زمینه ای است که متناسب با علاقه، دانش و شخصیت شما باشد. فقط بخاطر این که شخص دیگر در یک کار و یک زمینه موفق است دلیل نمی شود که شما هم همان کار را انجام بدهید.

نکته حائز اهمیت این است که یک اینفلوئنسر اینستاگرام در هر زمینه ای باید بطور منظم و پیوسته تحقیق کند و محتوای با کیفیت بالا تولید کرده و پست کنید تا بتوانید مخاطبان خود را درگیر کرده و حساب اینستاگرام خود را رشد دهید. با این توضیحات شما به عنوان یک فالور اینستاگرام باید زمان زیادی را صرف تحقیق کنید، پس انتخاب جایگاه مناسبی که به آن علاقه دارید بسیار مهم است.

بنابراین پست های شما باید نشان دهنده علاقه شما باشد. توجه داشته باشید زمینه ای که انتخاب می کنید می تواند ترکیبی از چیز ها مختلف باشد البته تا زمانی که تصادفی نباشد.

تعادل در پست های مرتبط با غذا، سفر و سبک زندگی
همانطور که می بینید این پیج یک نمونه از اینفلوئنسر های اینستاگرامی است که تعادل خوبی بین پست های مرتبط با غذا، سفر و سبک زندگی دراد.

2. یک بیوگرافی قابل توجه ایجاد کنید

زمانی که جایگاه مورد علاقه خود را انتخاب کردید باید یک پروفایل جذاب انتخاب کنید. در این میان اولین چیزی که اهمیت دارد ایجاد یک بیوگرافی جذاب است که مخاطبان را درگیر کند. این موضوع اهمیت خود را جایی نشان می دهد که یک برند یا یک فالور اولین چیزی که از حساب شما می بیند بیوگرافی شما است که باید آن قدر قوی باشد که در اولین نگاه مخاطب را جذب کند. بنابر این در ابتدای کار شما باید ایجاد یک بیوگرافی اینستاگرامی جذاب را یاد بگیرید.

بیوگرافی پیج هلن سولا
ای تصویر پیج اینفلوئنسر مسافرتی هلن سولا است که یک بیو جذاب دارد.او در بیوگرافر خود داستان نقل مکان به آلمان برای جست و جو در اروپا را آورده.همچنین به طور هوشمندانه ای “وبلاگر مسافرتی” را در نام پیج خود جا داده که با این کار پروفایل او در چنین جس تو جو هایی نمایش داده می شود.

3. استوری های خود را به اشتراک بگذارید

هنگام اشتراک گذاری عکس کپشن های همراه عکس به اندازه خود عکس در تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرام مهم است. شما می توانید از این عکس ها برای استوری و ارتباط با فالور ها در سطح احساسی کمک بگیرید. با این کار آن ها فرصت این را دارند که به شما اعتماد کرده و شما را فالو کنند. در عین حال از آنچه که در حقیقت هستید دور نشوید چون مخاطبان به راحتی متوجه این موضوع می شوند.

داستان یک فلوئنسر گردشگر
این تصویر یکی از داستان های یک فلوئنسر مسافرتی است که در آن داستان راجع به ادامه سفر با وجود بیماری که از قبل داشته می گوید.که او با این کار تعامل بالایی با فالور های خود پیدا کرده است . بهتر است بدانید برند ها با اینفلوئنسر هایی که پیبجشان تعامل بالایی دارد همکاری می کنند.

4. feed اینستاگرام خود را جذاب کنید

عکس هایی که داخل پیج قرار می گیرند نه تنها باید از نظر بصری جذاب باشند بلکه باید کل فید زمانی که به طور کلی مشاهده می شود جذاب باشد. توجه داشته باشید که تمام عکس هایی که در فید قرار می گیرند در حالت کلی و به تنهایی باید خوب به نظر برسند.

اکثر اینفلوئنسر ها سبک خاصی برای ویرایش تصویر دارند تا رنگ و ترکیب یکنواخت و سازگار باشد. مثلا می توانید از فیلتر های موجود در اینستاگرام برای ویرایش عکس ها استفاده کنید یا از ابزاری مثل VSCO یا Lightroom. هنگام عکاسی به وضوح و بالا بودن سطح نور توجه کنید تا عکس های با کیفیتی داشته باشید.

تاثیری که یکنواختی تم پست های این پیج در زیبایی بصری دارد

5. مطالب را به طور مداوم ارسال کنید

فعالیت پیوسته و منظم یک از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. مثلا هر روز یا هر دو روز یک بار یا حتی در یک روز چند پست یا استوری بگذارید. طبق مطالعات انجام شده تعداد دفعات ارسال محتوا باعث افزایش تعامل پیج می شود. پس عاقلانه محتوا تولید کرده و به اشتراک بگذارید.

باید هدفتان واقعی باشد، همانطور که می دانید پایبند بودن به چیزی که هدفتان نیست به شما برای یک اینفلوئنسر موفق شدن کمک نمی کند.

اگر نمی توانید به طور منظم پست بگذارید ابزار هایی وجود دارد که به کمک آن ها می توانید پست های خود را از قبل آماده کنید و زمان و تاریخ ارسال را هم مشخص کنید سپس بقیه کار را این ابزار ها انجام می دهند و محتوای از قبل تعریف شده را پست می کنند. ابزار هایی مانند: Buffer ،Planoly ،Preview یا Ripl این کار را برای ما انجام می دهند.

  • Preview: استفاده از آن رایگان است.
  • Planoly: برای 30 عکس در یک ماه برای یک حساب اینستاگرام بطور رایگان قابل استفاده است.
  • Baffer: برای حداکثر 10 پست در 3 حساب اینستاگرامی به طور رایگان قابل استفاده است.
  • Ripl: یک اشتراک رایگاه با قابلیت های محدود دارد و سایر اشتراک ها از ماهانه 14.99 دلار شروع می شود.

کیفیت محتوا و صحیح بودن محتوا از لحاظ گرامری مکمل ارسال پیوسته پست است. اگر از کیفیت محتوای خود مطمئن نیستید باز هم ابزار هایی هستند که به شما کمک می کنند، مانند: ProWritingAid. این نرم افزار سبک شما را بررسی می کند و به شما در یافتن کلمات مناسب برای ساخت محتوا با کیفیت کمک می کند.

6. هشتگ های مناسب را انتخاب کنید

هشتگ های اینستاگرام از مهم ترین ابزار موجود در اینستاگرام هستند که در تبدیل شدن شما به یک اینفلوئنسر موفق بسیار موثر است چرا که به یافتن محتوای شما توسط کاربران دیگر کمک می کند. شما اجازه استفاده از حداکثر 30 هشتگ در هر پست اینستاگرام را دارید. اما توصیه می شود حدودا 10تا 20 هشتگ در هر پست بزنید.

نکاتی مهم درباره نوشتن هشتگ ها :

  • هشتگ هایی که جست و جوی بالایی دارند لزوما خوب نیستند مخصوصا اگر تازه واردید، چرا که حجم جست و جوی بالا رقابت زیادی هم به وجود می آورد و در این بین احتمال دیده شدن پست شما در بین انبوهی از پست ها بسیار ضعیف است.
  • هشتگ هایی که حجم جست و جوی مناسبی دارند انتخاب کنید، چون در این بین پست شما شانس بیشتری برای دیده شدن در برترین ها را دارد.
  • ترکیب متفاوتی از هشتگ های با حجم جست و جوی از بالای 10000تا 1 میلیون می تواند ایده آل باشد. البته به طور قطعی از 1 میلیون بیشتر نیست.

برای یافتن هشتگ های مناسب برای پست هایتان می توانید از ابزار HashtagsForLikes استفاده کنید که مجهز به هوش مصنوعی است که از نمایه شما عبور کرده و بهترین هشتگ ها را برای شما پیدا می کند. به علاوه استفاده از این ابزار به شما کمک می کند بفهمید موثر ترین هشتگ ها برای شما چه می تواند باشد.

پست زیر متعلق به یک اینفلوئنسر اینستاگرام است که از هشتگ #adventurecouple استفاده کرده است که این پست برتر برای این هشتگ با حجم جستجوی بیش از 105000 است.

هشتگ استفاده شده در این پست که حجم جست و جوی آن 105000 است

7. یک حساب تجاری داشته باشید

اگر می خواهید به یک اینفلوئنسر اینستاگرام تبدیل شوید باید یک حساب تجاری داشته باشید چرا که داشتن یک حساب تجاری مزایای زیادی دارد. مثلا، می توان گفت مهم ترین مزیت داشتن یک حساب تجاری این است که به آنالیتیکس اینستاگرام دسترسی پیدا می کنید که این قابلیت به شما کمک می کند علاوه بر این که می توانید مشخصات جمعیتی فالور های خود را ببینید بتوانید ببینید کدام یک از پست های شما در چه روز ها و زمان هایی بهترین تعامل را دارند.

دیگر مزیتی که یک حساب تجاری می تواند داشته باشد امکان گذاشتن پست های تبلیغاتی است که به تعامل پیجتان می تواند کمک کند.

آنالیتیکس یک حساب تجاری در اینستاگرام
تصویری از آنالیتیکس یک حساب تجاری در اینستاگرام

این اطلاعات برای معرفی برند ها برای همکاری مفیدند چرا که اعداد بلند تر از کلمات حرف می زنند.

8. از استوری های اینستاگرام استفاده کنید

استوری های اینستاگرام سلاحی عالی برای افزایش فالور و به دست آوردن بازدید هستند که روزانه 500 میلیون کاربر در اینستاگرام از آن استفاده می کنند.

حتی افرادی که فالوور شما نیستند هم می توانند استوری های شما را ببینند. حال اگر شما هشتگ هایی را هم در استوری های خود قرار دهید و مکان را هم مشخص کنید افراد بیشتری می توانند شما ر ا پیدا کنند و استوری های شما را ببیند. اگر بیشتر از 10000نفر فالور دارید می توانید با استفاده از گزینه ی “swipe up” یک یک لینک خروجی به استوریتان اضافه کنید. حتی می توانید دیگران را در استوری خود تگ کنید.

بنابراین بخاطر مزایای زیادی که دارد بسیاری از اینفلوئنسر ها از استوری استفاده می کنند. پس همین حالا از استوری شروع کنید.

نمونه ای استوری های اینستاگرام
نمونه ای استوری های اینستاگرام

9. مشارکت معنا دار

در راه تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر موفق تعامل با کاربران یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. مثلا اگر کسی درباره پست شما نظری داد حتما به او پاسخ بدهید و سعی کنید پست های آن ها را لایک و کنید و کامنت بگذارید این موضوع باعث افزایش صمیمیت و اعتماد بین شما و فالور هایتان می شود که رشد پیج شما را به دنبال دارد.

راهکار افزایش نرخ تعامل

در اینجا چک لیستی وجود دارد که می توانید از آن برای افزایش نرخ تعامل در پست های خود و تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر تأثیرگذار اینستاگرام استفاده کنید:

  • یک فراخوان برای انجام در کپشن خود قرار دهید
  • در زمان هایی که بیشترین تعامل را دارید پست منتشر کنید. (اگر یک حساب تجاری دارید از اطلاعات آماری که آنالیتیکس اینستاگرام در رابطه با بهترین زمان ها و بیشترین تعامل ها در اختیار شما قرار داده استفاده کنید.)
  • مسابقاتی را برگزار کنید و هدیه بدهید (مثلا 10نفری که پست را لایک کرده اند و شما را فالو کرده اندو بیشترین تگ را داشته باشند برنده مسابقه هستند و هدیه ای دریافت می کنند)
  • از نظرسنجی در استوری اینستاگرام استفاده کنید.
  • حساب های مشابه را دنبال کنید (حساب های همکار) و با محتوای آن ها تعامل داشته باشید (زیر پست ها کامنت هدفمند بنویسید)
  • از هشتگ های محبوب و مرتبط استفاده کنید یا هشتگ های خود را ایجاد کنید.

می‌ توانید از گزینه «جستجو» در اینستاگرام برای پیدا کردن محتوایی که می‌ توانید با آن تعامل داشته باشید استفاده کنید. همچنین، می‌ توانید هشتگ‌ ها را دنبال کنید تا محتوای مرتبط در فید شما نمایش داده شود.

10. برند های مرتبط را تگ کنید و با آن ها تماس بگیرید

دو مرحله برای یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرام وجود دارد. اولین مرحله این است که فالوور های خود را به صورت ارگانیک افزایش دهید و آن ها را درگیر کنید. دومین مرحله و احتمالاً برای برخی مهمتر، کسب درآمد به عنوان اینفلوئنسر تأثیرگذار است.

زمانی که تعداد فالوور های شما بیش از 1000 نفر شد و نرخ تعامل مناسبی داشتید، گسترش برند خود را شروع کنید. ساده ترین راه این است که برند های مرتبط را روی عکس های خود برچسب گذاری کنید تا خود را در رادار آن ها قرار دهید. حتی گاهی اوقات برند ها چنین عکس هایی را در حساب اینستاگرام خود قرار می دهند که با شما بیشتر دیده شوند.

همچنین می‌ توانید به برند هایی که مرتبط با کار شما هستند پیام بدهید. به خصوص، آن ها با سایر تأثیرگذاران در زمینه شما همکاری می کنند. روی آن چه می توانید به آن ها ارائه دهید و دلایلی که می توانید به آن ها برای همکاری بدهید کار کنید. نمی گویم آسان است، اما ممکن است از پاسخ ها شگفت زده شوید.

حتی می‌ توانید به پلتفرم‌ هایی مانند Grin ،InsightPool ،HYPR ،InfluencerBay ،TRIBE و TapInfluence بپیوندید تا مارک‌ های مرتبط را پیدا کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

برخی از این پلتفرم‌ ها برای اینکه بتوانید در کمپین‌ها شرکت کنید، نیاز به داشتن تعداد مشخصی فالوور دارند. پس زمانی که به تعداد فالوور های خاصی رسیدید از این کانال استفاده کنید.

11. فالوور نخرید

دو راه برای افزایش فالور وجود دارد. اولین راه افزایش فالور ها به صورت ارگانیک است. دومین راه خرید فالور است. این یک اشتباه است که بسیاری از اینفلوئنسر های اینستاگرام برای راحت کردن کارشان و سریع تر طی کردن مسیر موفقیت انجام می دهند. فالوور های پولی برای پیج شما مضر هستند چرا که به اندازه کافی با پیج شما درگیر نشده اند.

همچنین، شناسایی اینفلوئنسر ها با فالوور های پولی برای برند ها چندان دشوار نیست و اگر کسی متوجه شود که درصد بالایی از فالوور های جعلی دارید، ممکن است اعتبار خود را در این صنعت از دست بدهید. این می تواند بر همه همکاری های آینده آن ها تأثیر بگذارد.

سوالات متداول

چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام شویم؟

مراحل زیر برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر اینستاگرام هستند:

🟢 جایگاه مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
🟢 بیو اینستاگرام خود را بهینه کنید.
🟢 استوری های اصلی و معتبر را به اشتراک بگذارید.
🟢 یک Instafeed جذاب ایجاد کنید.
🟢 به طور مداوم پست کنید.
🟢 از هشتگ های مرتبط استفاده کنید.
🟢 یک حساب تجاری باز کنید.
🟢 مخاطبان خود را درگیر کنید.
🟢 از استوری ها، هایلایت ها، IGTV و لایو استفاده کنید.
🟢 برند های مرتبط را تگ کنید
🟢 از خرید فالوور خودداری کنید.
🟢 برای همکاری با برندها تماس بگیرید.

چقدر طول می کشد تا یک اینفلوئنسر اینستاگرام شوید؟

A. زمان لازم برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر در اینستاگرام به توانایی شما در شناسایی جایگاه و رشد مخاطبانی بستگی دارد که به شما اعتماد دارند و شما را به دیگران توصیه می کنند.

درآمد یک اینفلوئنسر اینستاگرام در سال چقدر است؟

میزان درآمد سالانه یک اینفلوئنسر به فالوور ها، نرخ تعامل، تعداد برند هایی که در سال با آن ها کار می‌ کنند و سایر مشخصات مشارکت بستگی دارد.
اگرچه هیچ قیمتی برای همه وجود ندارد اما اکثر برند ها از قانون 100 دلار برای هر 10 هزار فالوور یا یک سنت برای هر دنبال کننده پیروی می کنند.

برای اینفلوئنسر شدن به چند فالوور اینستاگرام نیاز دارید؟

متأسفانه، هیچ عدد جادویی برای اینفلوئنسر اینستاگرام شدن وجود ندارد. چیزی که مهم است این است که باید فالور درگیر داشته باشید و بر تصمیمات آن ها تأثیر بگذارید.
با این حال، اعدادی وجود دارد که می‌ توانید از آن ها برای دریافت ایده درباره تعداد فالوور هایی که برای اینفلوئنسر شدن نیاز دارید استفاده کنید:
1000 تا 5000 فالوور – نانو اینفلوئنسر ها
5000 تا 100000 دنبال کننده – میکرو اینفلوئنسر ها
بیش از 100000 فالوور – اینفلوئنسر های کلان

آیا برای اینفلوئنسر شدن دیر شده است؟

هنوز دیر نشده است، اما باید سخت‌ تر تلاش کنید تا به همان سطح شهرتی که دیگران قبلاً در این صنعت دست یافته‌ اند، برسید.
صنعت اینفلوئنسر در حال حاضر اشباع شده است و هر کس که ارزش دنبال کردن داشته باشد یا در چیزی متخصص باشد، می تواند تأثیرگذار باشد.
بنابراین، برای موفقیت، باید چیز متفاوتی ارائه دهید، در دسترس باشید و تعامل بالایی به دست آورید. همچنین باید چیزی برای برند هایی که به دنبال مشارکت هستند داشته باشید.

چگونه می توانم یک شبه اینفلوئنسر بشوم؟

A. یک شبه اینفلوئنسر شدن امکان پذیر نیست.
شما باید زمان، تلاش و منابع سرمایه گذاری کنید. که این شامل یافتن جایگاه، ساخت یک برند، جذب فالوورهای متعهد و غیره است که زمان می برد.

آیا اینفلوئنسر شدن سخت است؟

بله و به چیزی بیشتر از اشتراک گذاشتن عکس های جذاب نیاز دارد.
تثبیت شدن جایگاه زمان می برد
ساعت منظمی ندارد
به تعهد تمام وقت نیاز دارد
به مهارت هایی برای کمک به بازاریابی، برند سازی، روابط عمومی، تحقیق، تجزیه و تحلیل داده ها، پردازش، مدیریت وب، نوشتن و… نیاز دارد.
برای همگام شدن با روند های در حال تغییر و رفتار مخاطبان، انعطاف پذیری می طلبد
اصالت و منحصر به فرد بودن می طلبد
درآمد ناپایدار ارائه می دهد تا زمانی که موفق شوید

در نهایت به کار سخت، صبر، ثبات، زمان و ذهنی خلاق که به طور مداوم محتوای منحصر به فرد و جذاب تولید کند، نیاز دارد.

آیا می توانید با 1000 فالوور یک اینفلوئنسر تأثیرگذار باشید؟

بله.
با تعامل زیاد و نفوذ به مخاطبی که به شما اعتماد دارد، می‌توانید حتی با داشتن 1000 فالوور، یک اینفلوئنسر تأثیرگذار شوید.

چگونه اینستاگرام خود را رشد دهم؟

از این تاکتیک ها برای رشد اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید:

🟢 محتوای خلاقانه را به طور مداوم ارسال کنید.
🟢 از هشتگ های مرتبط و با کیفیت استفاده کنید.
🟢 از IGTV، ویدیوهای زنده (Live) ، داستان‌ها، ویدیوها و استفاده کنید.
🟢 در اینستاگرام تبلیغ کنید.
🟢 در پست ها Location بگذارید.
🟢 در زمان های اوج تعامل پست کنید
🟢 فالوور ها را درگیر کنید
🟢 بین پلتفرم ها تبلیغ متقابل کنید.
🟢 با دیگران همکاری کنید.
🟢 مسابقات جایزه دار برگزار کنید.

منبع: shanebarker.com

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا