ترفند هاسلبریتی هاشبکه های اجتماعیکامپیوتر و اینترنت

چگونه در 30 روز 2k افزایش فالوور داشته باشیم!!

یکی از روش های افزایش فالوور اینستاگرام ایجاد کردن کمپین است. کمپین های کوتاه مدت و بلند مدت (از سه ماه تا 12 ماه) زیادی وجود دارند که باید در زمان معین کارهای معینی را انجام دهید.

افزایش فالوور در 30 روز

ما با مطالعه از مجلات و سایت های معتبر برای شما دوره 30 روزه ای را برنامه ریزی کرده ایم تا بتوانید فالوور جذب کنید.

1- تبلیغ ممنوع

در این 30 روز تبلیغ ممنوع. مخاطب شما به محض آنلاین شدن به دنبال محتوای جذاب و جدید است. لازم است بدانید مخاطب شما دائم به دنبال تبلیغ جدید و محصول جدید از شما نیست؛ اینستاگرام بیشتر جنبه سرگرمی برای مخاطب را دارد و شما با تبلیغات هر روزتان ممکن است حوصله سر بر شوید.

در این دوره بیشترین چیزی که اهمیت دارد تولید محتوا برای پیج شماست. شما ابتدا باید برای مخاطب تان محبوب شوید، سپس هر نوع تبلیغی که در پیج قرار دهید مخاطب قبول می کند.

2- تولید محتوا مناسب با سلیقه کاربران

دو روز قبل از اینکه بخواهید وارد این دوره 30 روزه شوید باید چک لیستی تهیه کنید و کارهایی که می خواهید انجام دهید و نتیجه ای که می خواهید به دست بیاورید را بنویسید.

سعی کنید محتوای جذابی را تهیه کنید تا مخاطب را جذب کند. از هشتگ های درست، منطقی، معتبر و پربازدید استفاده کنید.

3- از هشتگ های مناسب استفاده کنید.

استفاده از هشتگ

استفاده از هشتگ ها بازدید شما را افزایش می دهد ضمن اینکه می توانید از لوکیشن نیز استفاده کنید. استفاده از هشتگ و لوکیشن در جستجوها بیشتر دیده می شود و طبیعتا مخاطبانتان به دنبال شما می آیند.

سعی کنید لیستی از هشتگ هایی که می توانید استفاده کنید را تهیه کنید تا هر زمان همراه تان باشد.

4- محتوای سریالی تولید کنید.

در این چند روز سعی کنید پست منتشر کنید. استوری های سریالی مخاطبان این پیام را می دهد که شما فعال و کار درست هستید.

اگر از 2k فالوور شما 1k آن ستوری های شما را دنبال کنند پس از گذشت چند روز و فعالیت مستمر شما مخاطب واقعی شما خواهند شد.

حتی بهتراست از قبل آگاهی بدهید که در پست فردا درباره چه موضوعی می خواهید صحبت کنید. ( مخاطب را تشنه کنید.)

می توانید مسابقه ای ایجاد کنید یا حتی به طور مثال از روش های ویروسی تگ استفاده کنید. ( هر نفر دو تگ و …)

مقاله مرتبط: بلاگر کیست و چه فعالیتی انجام می دهد؟

4- روی یک موضوع تمرکز کنید.

یکی از روش های افزایش فالوور اینستاگرام موضوعی بودن پست شماست. به عنوان مثال اگر کسب و کار شما لوازم آرایشی است ابتدا روش های آرایش، طرز استفاده از لوازم آرایشی را آموزش دهید و بعد از آن حتی می توانید به ترفند های آرایشی بپردازید.

به این ترتیب مخاطبان شما جذب می شوند و شما را دنبال می کنند. این روش را تا 30 روز ادامه دهید؛ اما بعد از آن نیز در هفته دو سه مرتبه این آموزش ها را داشته باشید تا مخاطبان شما همچنان افزوده شوند.

5- پست های خود را زمان بندی کنید.

به انتشار پست هایتان توجه کنید و دقت کنید بیشترین بازدید پست هایتان در چه ساعاتی از شبانه روز است. زمان های پر بازدید در طول روز به شما کمک می کند تا لایک و کامنت بیشتری را در کمترین زمان ممکن بگیرید.

6- به کار خود تداوم بدهید.

همیشه تا یک پست جلوتر را آماده داشته باشید و حتی اگر می توانید روز های تعطیل نیز فعالیت داشته باشید و لازم است از چند نفر نظر بخواهید و همفکری کنید.

نظر خواهی و همفکری با چند نفر که خلاقیت لازم را دارند و شما می توانید از آنها نظر بخواهید همفکری کنید تا محتوای جذاب تری تولید کنید.

7- صفحه اینستاگرام خود را بهینه کنید.

افزایش لایک و کامنت

توضیحات صفحه شما مربوط به توضیحات کسب و کارتان، نام مناسب و … به شما کمک می کند تا بتوانید بی نظیر جلوه کنید. ( به خوبی خود را معرفی کنید)

درباره عکس پروفایل هم باید بگوییم عکس شما شناسنامه شماست. شما می توانید با عکس مناسب اعتماد مخاطب تان را جذب کنید.

8- لایک و کامنت برای رقبا

یکی از روش های مفید لایک و کامنت برای دیگر پیج هاست. شاید تا الان از این روش استفاده کرده باشید و بازدهی بالای آن را دیده باشید.

با استفاده از این روش اینستاگرام از مخاطبانی که می توانند مخاطب شما نیز باشد دعوت می کند تا شما را نیز دنبال کنند.

9- تعامل کنید.

با پیج هایی که هم سطح شما هستند و در حوضه شما کار می کنند تعامل داشته باشید؛ و از آنها بخواهید تا شما را تگ کنند.

نتیجه گیری

روش های زیادی برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارد. اما شما نباید توقع داشته باشید یک شبه 10k فالور جذب کنید اینستاگرام زمان می خواهد تا مخاطب واقعی تان را پیدا کند؛ اما شما می توانید با روش های مفید این روند را سریع تر کنید.

فراموش نکنید مخاطب فیک به درد شما نمی خورد شما باید به دنبال مخاطب واقعی باشید و حتی ذره ای به خرید مخاطب فیک فکر نکنید. امیدواریم از روش های ذکر شده استفاده کنید و مخاطب واقعی خود را پیدا کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا